SEO trendai 2023

Vis labiau įsitvirtinant skaitmeniniame amžiuje, įmonėms tampa vis svarbiau būti gerai matomoms internete. Vienas iš svarbiausių veiksnių, padedančių tai pasiekti, yra stipri SEO strategija. Optimizavimas paieškos sistemoms (SEO) – tai svetainės optimizavimo „Google” paieškos algoritmui procesas, o techninis SEO turi didžiulę įtaką svetainės nuskaitymo galimybėms, naudotojų patirčiai ir CTR (paspaudimų skaičiui). SEO tikslas – užimti aukštesnę vietą „Google” paieškos rezultatuose pagal atitinkamus raktažodžius.

Problema tik ta, kad „Google” algoritmas nuolat kinta, o per metus jis atnaujinamas ir koreguojamas iki 600 kartų. Nuo 2009 m. „Google Caffeine” atnaujinimo, kuris lėmė greitesnius ir tikslesnius paieškos rezultatus, įskaitant naujausius rezultatus iš naujienų ir socialinės žiniasklaidos, iki 2022 m. rugsėjo mėn. penktojo produktų apžvalgų atnaujinimo, kuriuo siekiama reitinguoti su produktų apžvalgomis susijusį turinį, kad rezultatai būtų naudingesni ieškančiajam.

„Google” nuolat ieško naujų būdų, kaip pagerinti paieškos rezultatus. Tai reiškia, kad „Google” algoritmui nuolat keičiantis, SEO specialistams tampa sudėtinga užduotis atitinkamai pritaikyti savo strategijas. Kadangi 2023 m. jau už kampo, pateikiame keletą SEO tendencijų, į kurias turėtumėte atkreipti dėmesį naujaisiais metais.

1. Raktinių žodžių tyrimai vis dar svarbūs

UX Indonesia on Unsplash nuotrauka
Raktiniai žodžiai – tai frazės, kurias žmonės įveda į paieškos sistemą, kad gautų ieškomus rezultatus. Anksčiau šių raktažodžių tyrimai būdavo atliekami tam, kad svetainė paieškos rezultatuose būtų rodoma pirma. Tačiau pastaruoju metu raktinių žodžių tyrimo tikslas keičiasi. Užimti pirmąją vietą paieškos sistemose nebėra pagrindinis tikslas. Šiuose SERP (paieškos sistemos rezultatų puslapiuose) dažnai gali atsirasti reklamų ir kitų straipsnių, kurie, kaip manoma, yra svarbesni ieškančiajam, fragmentų. Dėl šios priežasties raktažodžiai dabar optimizuojami SERP rinkodarai. Šią strategiją svarbu įgyvendinti visuose kanaluose, įskaitant tinklaraščio įrašus, svetaines, vaizdo įrašus ar socialinę žiniasklaidą.

Programa
Apsvarstykite savo konkurentų naudojamus raktažodžius (išbandykite raktažodžių atotrūkio įrankį su „Semrush”)
Pakeiskite senesnio turinio paskirtį
Orientuokitės į raktinius žodžius, kurių konkurencija mažesnė ir paieškos apimtys vidutinės
Pasidomėkite, kodėl tyrimai yra svarbiausias copywriterio arsenalo įgūdis.

2. Semantiškai susijusių raktažodžių naudojimas

Brands&People nuotrauka Unsplash
Šie raktažodžiai yra susiję su ieškomos frazės sąvoka. Susieję atitinkamus panašius raktažodžius, galime išplėsti temą, kuria skaitytojas jau domisi, ir turėti visą informaciją vienoje patogioje vietoje. Suteikti daugiau kontekstinės informacijos apie temą yra puikus būdas suteikti daugiau vertės skaitytojui. Kad tai pasiektumėte, daugiausia dėmesio turite skirti naudotojo ketinimui.

Yra keturios naudotojų ketinimų kategorijos:

Tai reiškia, kai kas nors bando apsilankyti tam tikroje interneto svetainėje.
Informacinis – Šios paieškos atliekamos siekiant rasti atsakymą į konkretų klausimą arba rasti informacijos tam tikra tema.
Transakcinė – kai asmuo nori įsigyti prekių internetu.
Komercinė – kai žmonės ketina pirkti, bet jiems reikia daugiau laiko arba jie nori priimti informacija paremtą sprendimą.
Čia taip pat atsiranda „teminių grupių” sąvoka. Atsižvelgdami į tai, kas yra jūsų žiūrovai, taip pat į jų užduodamus klausimus, galėsite sukurti naudingesnius atsakymus. Jei pradėsite nuo pagrindinės temos ir sukursite turinį, susijusį su semantiškai susijusiais raktažodžiais, turėsite galimybę geriau pasirodyti paieškos rezultatuose.